haircoulor

(tidsinställt)
Meningen var att jag skulle bli guldblond denna höst/vinter/vår/sommar, men så roligt ska vi inte ha det ännu! Efter många om och men har jag nu bestämt mig för en färg. Dock får ni se den färgen efter jag färgat eftersom att jag inte riktigt är säker på den färgen ännu, men vi får hoppas att det blir bra! Om ni är sugna på färgen jag har köpt alltså den guldblonda så hittar ni färgen osv häär.
japp, jag har varit en blondin! Dock var det inte lika ljust irl.
chokladbrun
guldblond?
mörkbrunt, var nästan svart irl
min nuvarande; brun/svart(en slinga haha)/råttfärgat/grått/rött skimrat.. låter najzz vah?? Nej usch, måste verkligen färga håret snarast!!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Söt du är unge! :) <3

Saknar dig!

2011-08-19 @ 17:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0