27e september

Hej!
Dagen idag har varit helt seg. Jag har ingen motivation till något. Är så himla skol - och läxtrött. Sedan känner jag på mig att Oktober månad kommer bli en skit månad och inget kommer gå som jag vill. Speciellt inte med denna inställning heller. Åh orkar inte med det. Hejdå.

natten är ung och jag ligger vaken

Heeeej! Är helt slut, dog nästan när vi sprang förut. Måste bättra min kondition, detta är ju piiinsamt. Ska försöka fixa gymkort denna vecka nu när min kära mor kommer hem. Förresten fyller hon idag, grattis älskade mamma!! Älskar & saknar diiig massor! ♥♥ Nu ska jag och Elin strax gå ut på en promenad och sedan laga en nyttig måltid för att sedan bänka oss framför idol och hejja på Leonard! :)

Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections.

- Thinking too much can only cause problems.

Måndag, 26e September

Godmorgon!
Sitter här och äter frukost, mycket vitaminer och sådant, brabra! Förövrigt så börjar jag 13.40, ja ni läste rätt, tretton fyrtio. Om det är skönt? Ja. Onödig dag? Ja. Jag + 4 till stackare har enbart en lektion idag som består utav Kanalbanken 3km wihoo! Nae, inte riktigt va. Men jag överlever som med allt annat. Vad jag nu ska fördriva tiden med är att läsa. Måste läsa ut en bok denna vecka och börja på recensionen, om det ens stavas så, orkar inte hämta pappret för att kolla. Sedan så har jag även en uppgift i Historia, skriva en sann/falsk berättelse i Svenskan, Matteprov, Svenska stencil, Spanska läxa, ett jätte arbete i Naturkunskapen ligger i skolan och vääääntar på mig. Nu förstår jag när elever sagt att det är mycket plugg på en samhälls linje och lärarna bara ljuuuuger. Suck.





you and I

Bra jag är som gjorde vanligt husmankost utan att förstöra/brinna upp något. Dock vart den lite bränd, men varför klaga? Har ju några år till att öva! Sedan att jag inte fick upp mjölkpaketet är ju en annan sak.. Haha egentligen är det sjukt, jag måste verkligen börja träna, ett mjölkpaket liksom?! Pinsamt, Beatrice.
(bilderna har inget med inlägget att göra)
v ä r l d e n s  s ö t a s t e  d j u r.

bara för att

När jag vaknar på morgonen - hatar jag livet, vill soooova
Värsta stadiet i livet - när allt går skit rent ut sagt.
Den bästa känslan - lycka, helt klart.
Jag tycker det är fascinerande med - hur jorden fortfarande är "hel"
Jag är rädd för - att misslyckas.
Jag skulle vilja - åka utomlands
Jag ogillar - falska människor & sådana som förstör för en
Jag tycker om - Min familj, vänner, katter.
Nu för tiden tittar jag mest på Idol
Bästa dagen på veckan är fredag, när man precis slutat skolan
Folk brukar ofta säga att jag är väldigt lik min syster.
Det godaste jag vet är choklad med nötter när man allt är sugen på det.
Jag grät senast några dagar sedan..
I höst ska jag skapa en jäkla massa minnen, leva livet med mina underbar vänner!

När jag vaknar på morgonen - hatar jag livet, vill soooova


Värsta stadiet i livet - när allt går skit rent ut sagt.


Den bästa känslan - lycka, helt klart.




Jag tycker det är fascinerande med - hur jorden fortfarande är "hel"


Jag är rädd för - att misslyckas.


Jag skulle vilja - åka utomlands




Jag ogillar - falska människor & sådana som förstör för en


Jag tycker om - Min familj, vänner, katter.


Nu för tiden tittar jag mest på - Killar.


Bästa dagen på veckan är - den dagen som går precis som man vill, kan alltså vara vilken som :)


Folk brukar ofta säga - att de hatar & är trött på Motala.


Det godaste jag vet - är...mat?


Jag grät senast - minns inte.


I höst - ska jag ta allt som det kommer och leva liiivet. LivsnjutarN




i wanna be somebody else

Åh vad jag hatar söndagar. De är så sega och då blir jag också seg vilket resulterar i att det inte blir något gjort. Skulle behöva, plugga, dammsuga, laga mat, duscha och planera. Låter verkligen som värsta ung-vuxna tjejen. Life's not easy when you are all aloooone. Yes, alone är precis vad jag är och har varit sedan onsdags och kommer vara det till tisdag. Har alltså testat på livet som ensam-boende-utan-föräldrar. Det är nu man inser hur beroende man är av allt som mamma gör, stackars henne. Så nu när hon kommer hem ska jag verkligen vara en gudagåva, ge mig en dag och jag kommer bli mitt gamla jag, så jävla tragisk jag är. Horrible kid x100. Men fint ska det i alla fall bli och så ska jag köpa en sak med hehe, om pengarna räcker till dvs.

en dagens outfit var inte igår


when you call my name

Hej.
Om jag ska vara ärlig så har jag inte "tid" med det här. Inte om bloggen ska vara som jag vill. Men om den ska vara så som jag vill så krävs det ganska mycket tid och den har jag inte då jag måste hinna med skolan etc. Så jag får se hur jag gör, antingen så blir det på ett annat vis, som kan funka, eller så lägger jag ner det här med bloggandet. Dock tror jag inte att det blir det sistnämnda då jag egentligen vill blogga. Men vi får se. Hejdå så länge. :)

Onsdag

Hääj! Har haft håltimma i två timmar nu och ska ha det ännu en timma till och sedan tillbaka till skolan för enbart 40min spanska, känner mig duktig som går till skolan för det. Jonna är också duktig för hon gör likadant haha. Efter skolan kommer Tillman in hit och vi ska till Karin Boye för en nostalgi-runda. Haha nejdå, Tillman ska bara hämta en nyckel, om den nu finns kvar! :) Men vi hörs senare, är hemma själv tills söndag så äälin bor hos mig i veckan så vi måste själva laga mat osv.. Det kan bli spännande haha!

Tisdag

Har inte uppdaterat på en vecka, kanske ska ta tag i detta igen, eller? Vi får se.

wednesday, all day long!

Hej & förlåt kompisar! Jag har verkligen tänkt en massa inlägg och sedan när jag väl ska ha skrivit dom så har det kommit en massa ivägen. Ska verkligen försöka att skriva senare, dock måste jag plugga en hel del + en annan sak efter skolan men jag ska göra mitt bästa, lovar! :)

Sunday

Hejhejheeeej!! Jag har inte orkat blogga något dessa dagar. Men nu så! Dock skriver jag mer om helgen senare, nu ska jag till Tillman för att eventuellt lära mig ännu mer spanska och matte, blir ju jättebra isf! :)
gud så söt jag är idag. fast å andra sidan, så ser jag väl helt okej utan smink?
och ja, man får faktiskt tycka att man ser okej ut ibland! vi tjejer behöver det mer!!

helt psycho

Tja. Jag skulle faktiskt skrivit tidigare och något roligare inlägg men det kom en massa annat ivägen. Och ni vet både ni och jag att jag ljög där, för Så mycket kom faktiskt inte ivägen, men vi säger så! Sedan så var det Facebook som tog min uppmärksamhet..så typiskt! Jag har även hunnit med att få en jävla massa inspiration, så himla bra!! Och nej, det var inte bara kläder. Men iaf så börjar jag 9.20 imorgon och slutat 11.00, life could be great sometimes. Då är min tanke/åsikt att under de här 1h 40min så kan man ju egentligen gå klädd som man vill. Alltså du stämmer ju bara ut dig i...låt oss säga, tjugo minuter sammanlagt? Helt ok va? Haha förlåt för min bisarra humor just nu!

7:e september

Heej! Sitter i skolan nu och ska ha engelska sedan har jag spanska och sen sluuut! Idag är det onsdag a.k.a lillördag hehe. Men vi hörs mer sen då jag ska plugga matte som jag förövrigt gjorde på håltimman, score! Adios

tiiisdag

Heeeeeeeej!
Skolan idag var så himla seg, men ändå var jag inte särskilt trött. Förutom på spanskan då, stackars lärare, börjar för övrigt lärare mig spanska, detta kan nog bli bra. Det som är mindre bra är att jag glömde engelskan och matten som är tills IMORGON, allt annat fick jag med mig hem. Det är inte ett bra-första-intryck! Men jag kommer nog kunna åtgärda det med något bättre.
Sedan så har jag även köpt en maaaaassa skolsaker, tror jag har köpt allt som behövs nu! :) Dock kan jag inte ta kort på det då min kamera inte funkar än.

klagaaaar

Alltså jag är så jävla tråkig idag. Hela jag SER tråkig ut tom. Då är det ju något fel, säkert jordens fel som har med tråkigheten att göra. Förknippar allt nuförtiden med jorden och att allt konstigt som händer beror på att jorden snart kommer gå under. Om den gör det vet ni att det var jag som sa det. Sedan så är radion på och de pratar att man kan vinna en massa pengar om man gissar vilka röster det är som säger "mix megapol, mer musik, bättre blandning" om det nu var mix megapol, annars blir det ju pinsamt. Anyway så är det ju världens lättaste sätt att få pengar. Då är det ju också kul att man är arton.. Tror iaf att man måste vara arton. ÅH VILL INTE VARA I SVERIGE. Längtar tills jag tar studenten och drar till USA, vill göra det nununu!! Kommer ju ändå inte göra något vettigt här fram tills dess haha. Vad kul det är också att jag får skriva och klaga hur mycket jag vill här, ingen kan säga att jag inte får det för det är min blogg och om ni tycker den är tråkig, läs den då inte. It's your choice! :)

en jävligt tråkig måndag

Hej kompisar! Sitter och håller på med ett tråkigt arbete, i en tråkig stad, i ett tråkigt väder. Kan ju inte bli sämre. Jo det kan det faktiskt då jag kommer få leva mitt tonårsliv i denna stad, även kallad Motala. Alltså helt seriöst så är det ju nu i tonåren som man vill göra en massa galna saker, men det kan jag inte göra här! Skulle jag få chansen så skulle jag flytta till en större stad, större,bättre,finare land!! Men det ser ut som att jag blir fast här tills vuxen-åldern kommer, tragiskt men sant.

kollar på idol

Sitter och kollar på idol som alla andra och så kom reklamen och reklamen sade "hur blir din framtid", ja något i den stilen iaf. Då började jag tänka på min framtid. Alltså jag har ju velat bli mäklare ett tag så varför inte förverkliga det? Men sedan så kom tanken upp, jag går samhäll/medier, information och kommunikation..det går ju inte ihop? Ska du bli mäklare bör du ju gå ekonomi eller natur. Hahaha detta kommer säkert jätte random upp här men det är mer en påminnelse för mig, ni behöver inte läsa :)

I decide, it's my choice!

Har egentligen skrivarfingrarna på idag. Dock så är det bara skrivarfingrar tyvärr. Därför sitter jag här och funderar på om jag sak skriva ett skriv-inlägg eller ej. Fast å andra sidan, varför inte köra? Det är min blogg and its my rules ;). Jag är en sådan person som läser inläggen om det är en bra blogg, annars kollar jag bara på bilderna. Alltså det är ganska svårt att förklara det här för så gör väl de flesta? Men nu menar jag när det bara är texter och ingen bild, då läser jag det om det är en bra blogg! Så jag får väl hoppas att jag har en sådan läsare då 66% utav mina inlägg är mer text än bilder. Men jag gillar att ha det så :)

your voice, my biggest weakness

Hej på er!! Det var så himla mysigt förut ute i skogen med Ellie & Lisa. Nästa gång jag följer med Ellie ska jag prova på att galoppera, spännande! :) Just är jag jättetrött och skulle egentligen behövt plugga men jag är som sagt för trött för det nu, får bli imorgon på håltimman och efter skolan. Så nu vet jag inte vad jag ska göra.. kanske ta en promenad så att jag inte somnar eller kolla på en film, dock kommer jag somna då.. jaja får se vad jag gör. :)
ända bilden så länge, ellie ska skicka mer sen.

sad sunday

Godmorgon! Vaknade vid nio halv nio någon gång. Satte på en underbar film som jag skriver mer om sedan. Gårkvällen skriver jag också om senare, ska följa med Ellie till stallet nu. Får se när vi hörs, har ett litet arbete jag måste ta tag i när jag kommer hem. Men vi hörs iaf någon gång under dagen, ha en bra dag! :)

saaaturday

Heej. Egentligen har jag inte tid att sitta här och göra ingenting. Denna tid skulle jag egentligen kunna ägna mig åt läxor/arbeten som jag har gott om. Så om det är någon där ute som funderar på att byta linje, gör det nu!! Så fort som möjligt. Annars så har jag varit i Borensberg sedan typ tio haha. Men det var ju marknad där och vi har gått där sedan jag var liten och det har alltid varit så att jag gått med farmor/farfar eller kusiner, det är som en familjetradition.
Men om man kanske skulle ta tag i några läxor så att man blir lite friare och inte behöver sitta uppe halva natten imorgon, ja det låter bra. Hejdå. :)

Så ung och så lojal

Glömde en sak som inte var bra med denna dag, hade saker och ting gått som jag velat så hade jag just nu stått förväntansfull & inväntat en Oskar Linnros på grönan. Men det hade ju bara hänt om det hade gått som jag ville. Det hade verkligen varit pricken över i:et idag. Men jag är nöjd ändå, vem behöver en prick när man har allt annat? Jag överlever! :)
Vad gör det om man missar en sådan här godbit?

varje gång du möter min blick så dör jag en aning

Hallå kompisar. Idag har det varit en jättebra dag. Har inte sagt något i bloggen om det men jag ska byta skola, eller jag gjorde det idag! Det känns jättebra nu och jag är peppad till skolan (vet att det inte kommer låta så om en vecka, men nu så!). Sedan så har allt bara rullat på. Åh vill inte att denna dag ska ta slut, det här är liksom början till något bra. Jaja, vi har alla våra upp-och-ner gångsdagar, denna dag kommer ju säkert någon mer gång, det är jag säker på! När den kommer är en tidsfråga som jag inte bryr mig om just nu, nu njuter jag bara.
sexy-chic haha prövade Jonnas glasögon förut!

RSS 2.0