att se det från ett annat perspektiv

Hej på er. Tog på mig en stor utmaning idag. Det gick som alltid, en massa trubbel men man kommer ju så klart fram, förr eller senare. Åkte i cirka tre timmar med 15% procent batteri (glömde så klart att ladda den), glömde en massa viktiga saker, var på ett uselt humör då det finns folk till allt, tåget var försenat och sedan när det väl kom så var jag nära på att missa det och till sist så köpte jag en alldeles för dyr kaka. Men jag överlevde som sagt, man måste ge sig på livets stora utmaningar ibland! Och till sist; kollat på årets första melodifestival och kom nu på varför jag inte kollar på det, svenska folket vet ju inte hur man röstar, gaah i-landsproblem så att det skriker om det. Det var allt för mig, ha en trevlig helg, hejdå! :-)

turn up the music

Uppe tidigt idag. #kanintesova
Ska snart ta mig till Feelgood för ett vattenpass. Kalla mig gammal men ack så skönt såhär på morgonen. Efter det så väntas en massa roligheter, åh vad jag längtar.

drive by

Tränade som ett as förut. Dog nästan. Men nu jävlar alltså.
Imorgon, freeeedag! Snart lov också. Bra bra bra, så jävla bra. Annars så trivs jag som fisken i vattnet i min nya skola och klass. Nästan så att man längtar till skolan nu, fast bara längtar! :)

on my way

Snart två veckor sedan denna krabat blev uppdaterad. Att jag varit upptagen är inget snack om saken. Okej kanske inte så fullt upp men det har skett förändringar, ganska stora kan man nog säga. Har lite tankar kring bloggen också, ska försöka göra de realistiskt då kommer det bli as bra. Om bara tiden min räckte till. Men det fixar sig på något sätt. Nu är jag på väg hem från Linköping, mätt och belåten, och ska lite senare träna dubbelt. Ohh oh sometimes, I get a good feeling.

RSS 2.0