Hey I heard you were a wild one

Har försökt att tränat extra mycket idag så att jag åtminstone har någon träningsvärk imorgon. Sedan har jag påbörjat en samhällsuppgift som skulle varit inlämnad i fredags, fast ja.. bara påbörjat. Men det blir bra! Och nu sist har jag nog ätit den torraste clementinen i världshistorian. Nej men om jag skulle återgå till uppgiften och sedan ta mig till Feelgood för lite body balance.

Mr good looking


Japp, i brist på annat, så kan jag erkänna att David robert joseph Beckham är min crush. Ja ni hörde, min.

lugn lördag

Sitter hos Jennifer och är barnvakt åt hennes urgulliga lillebror Wille. Just nu kollar vi på Greveholm och jag har sett denna så många gånger att jag kan alla repliker. Klassiker liksom.

love

Fick en liten tanke att jag är så tacksam för alla människor som är runt mig. De allra flesta är så himla supermegabra och jag säger det för sällan. Och framför allt min familj. Ni är så himla bra, nästan för bra. BIG love to all of you!!

17 Januari, 2012

Tjollahoppsan.
Skola-äta-plugga-träna-duscha-datorn. That's it. Hade förövrigt en dålig dag idag. Gaah vad sur man kan vara. Men men, imorgon är en ny dag. Det gillar vi.

I'm losing control

Har bråkat, skrikitbankatsvurit, med datorn. Skulle beställa hem kort och nu två timmar senare är de på väg hem till mig! Yes, jag vann, suckaaah!! Kommer bli så snyggt med alla mina kort, ska haka på trenden och faktiskt lägga upp de på väggen eller så hittar jag på något annat snyggt med de. Annars så ska jag klippa mina naglar och sedan sova. Puss

Att välja rätt

Idag i skolan hade vi information om olika kurser som vi snart ska välja till det individuella valet. En del var mindre intressantare än andra. Det som är synd att man bara får välja endast en, av många möjliga. Men som det lutar åt just nu är Dramatik och Dramaturgi. Så som den teaterapan jag är så blir nog det ganska bra. Då får jag ändå min teater som jag lämnade i augusti.

we like to party

Hej och hå.
Igår stod det klassfest på kvällens schema och det var roligare än förväntat! Känner att vi redan börjar klicka på ett bra sätt och att fester faktiskt gör en del i det hela, då slappnar liksom många av. Idag har det varit en sådan där slapp/svullo-söndag och ingen skolångest! Fast nu när jag tänker efter på det kommande plugget så känns det inte lika soft längre. Bara att bita ihop.
party bruuudar, woop woop

14 Januari, 2012

Nästan så att det börjat damma här på denna usla blogg. Jag har haft så många ideér och bra inlägg på G men ändå så har jag inte lyckats få de skrivna här. Men i alla fall så har jag klarat av en vecka av skolan på det första året. Det gick bra även om jag var, som alla andra, tröttare än någonsin. Blickar framåt nu och väntar på ljusare och varmare tider. Är trött på kyla och mörker.

i'll be there, waiting for you

Ursäktar mig för den katastrofala uppdatering. Inte bra någonstans. Men det blir nog bättre när 2012s rutin börjat. Så imorgon lovar jag något roligare och även berätta om tiden jag varit borta. Låter rätt grymt. Godnatt från tjejen som aldrig kan somna dagen innan en nystart.

jag lever och mår utmärkt

Har haft det underbart i fina Stockholm, stressade hemma som en galen panna och firade in det nya året med bäästa folket trots knäskada. Haha. Ja nu jäklar kör jag som alla andra, nytt år, nya möjligheter! Det här året ska bli bra och precis så som jag vill ha det, punkt slut. Tack och hej.

RSS 2.0