saturday morning

Godmorgon kompisar.
Sitter här och har precis ätit frulle. Jordgubbar m. mjölk + té, blåbärssoppa och knäckebröd. Jordgubbarna kunde ha varit godare och så kunde vädret ha varit mer anpassat för de. Svenskt och sol, that's it. Men vi lever i nuet och nu ska jag fixa mig för att sedan ta mig till Linköping och gå på en modevisning. Ciao!

let's do this

Då var vi här igen. Dagen innan de valbara kurserna ska bestämmas. Innan jag började på Klara, och gick på Platen, så visste jag inte alls så här mycket om högskolan osv som jag vet nu. Visst är det super bra men också så himla svårt att välja rätt. Går på magkänslan och hoppas på det bästa.

27 Mars, 2012

Tja kompisar. Jag vill faktiskt blogga MEN, ja det där jävla men-et kommer alltid, jag har ingen kamera för tillfället. Och det är ju väldigt tråkigt. Annars så pluggar jag näst intill varje dag. Det är väl så det är, och jag börjar komma in i en någorlunda rutin så att alla inlämningar, uppgifter osv kommer in i tid! Ja..bättre sent än aldrig! :)

börja, inte börja?

Ni små där ute som fortfarande går in här på denna usla blogg borde ju få något hederligt pris. Blir faktiskt glad när det finns några ytterst få som tar sin lilla tid och gör det fast att jag varit/är så himla lat med att skriva något inlägg om dagen. Om det blir ändring på det vet jag faktiskt inte. Just nu känns det som en rolig grej att börja blogga men det håller ju inte i längden. Men man kan ju försöka åtminstonde. :)

RSS 2.0