arghhh

Kom hem från stan för en stund sedan. Skulle ha gått till tandläkaren men, har jag tid? Ja. Orkar jag? Nej. Cp tandställningen kan gå och ta sig någonstans. Det här är en dålig vecka för mig. Den började dåligt och fortsätter och blir sämre. BLÄ. Ne nu ska jag börja med äckelplugget och sedan unna mig/vara duktig och gå och träna, bra. måste bara klaga en sista gång, jag HATAR blåsten mest, gud vad arg jag blir av den!! det går såklart heller inte att ladda upp bilder åh vad arg jag blir, hejdå

everything happens for a reason

Sitter och väntar på en mupp som är inne hos skolsyster. Tränade igår och idag har jag träningsvärk som hör till antar jag. Ellie och jag börjar komma igång nu, känns braa! Idag står novellanalys på schemat men innan det ska jag hinna med en runda på stan. Hoppas muppen är klar snart. Är hungrig


big in Japan, tonight

Hej och hå.
Idag har jag skrattat så att jag har magvärk. Har också skämt ut mig. Och så fick vi en sång som sa mer "fjortisar" eller flera styckna rättare sagt. Men vad gör man inte när bra tjejer gör så att man skrattar ihjäl sig? Man skrattar. Nu ska jag ta tag i de återstående läxorna. Idag är det bara engelska och spanska. Imorgon är den en novellanalys. På torsdag ska jag vara läxfri.

don't get the point

Medeltiden och historia överhuvudtaget kan gå och ta sig någonstans. Har aldrig och kommer aldrig förstå grejen med historia. Varför ska vi behöva läsa om det som hände förr och är historia? Blä på det. Godnatť

du fick första plats

Hello my dear.
Helgen blev rätt så bra trots allt. Men nu har den nya veckan börjat och jag började den med att försova mig. Inte bra. Sedan så ska jag plugga och lära in mig om feodalism, vasaller och andra roliga medeltidshändelser. Att jag hade VG i nian är något som har blåst bort nu. Surt sa räven.

dancing in the moonlight

Äntligen helg. Kommer bli en bra helg om allt går som planerat, hoppas på det då! Annars så har jag redan börjat planera pluggning som ska ske någon gång i början av nästa vecka. Men det är ju nästa vecka, nu är det helg. Tjiingeliing och ha en toppen helg!!


b + e = a

Sitter fortfarande kvar i skolan. Slutade elva egentligen, nej jag älskar inte skolan, gillar den bara lite extra mycket. Skämt åsido. Hade ett matteprov vid ett som gick bra. Nu har jag pluggat mer matte och sedan väntar naturkunskap, en tråkig bok ska jag också läsa ut. Det tar liksom aldrig slut.

jag kan ha hittat den rätte

NU har jag gjort klart de försenade arbeten och de är nu redo att lämnas in. Score, att jag äntligen tog tummen ur röven som man brukar säga. Har ett prov att avklara imorgon , det ska jag fixa. Har även fixat gymkort idag. Mycket bra.


I go black and blue

Hej och hå. Avklarat ett prov, nu återstår bara tre till (som jag hittills vet). Två inlämningar kvar som är försenade. Usch vad dålig jag är. Stackars lärare, nästan så att de borde sätta ett F på mig direkt. Utöver skolan så känns allt ändå ganska så okej.

you have my heart

Hej åter igen mina kära!
Helgen som varit seg som fryst sirap har ändå gått ganska så fort. Har fortfarande en hög med uppgifter/inlämningar/läxor/prov som måste göras inom kort. Ska ju bli bättre på detta också så snart ska den där stora högen minskas en aning. Något som ska bli skönt nu ikväll är i alla fall att jag och Ellie ska iväg och träna och sedan bada, låter inte det underbart? Jo helt klart en söndag som denna.

they don't really care about us

Godkväll kära vänner!
Har varit lite duktig idag faktiskt, det går framåt! Slutade vid elva men gick tillbaka till skolan runt halv två för att plugga lite matte och satt där till nästan halv fyra. Att jag bara gjorde sex tal gör ju inte så mycket, huvudsaken var att jag var där. Okej, satt mest och pratade om jag ska vara ärlig, tyvärr är ju det såå mycket roligare, det vet ni! Och nu på kvällen har jag och Ellie varit på Body Balance, så duktiga. Nu ska jag göra lite läxor. Puss

Breaking Dawn Part 1

Filmen igår var lite amazing. Ville mer än gärna vara i Bellas sits. Ha två mumsiga killar att välja mellan. Mums. Nästan så att man fick en liten crush, men nae, så långt har jag inte kommit ännu. Helt klart fem av fem vampyrer/varulvar får den av mig.

tonight's gonna be a good night

Sitter och pratar om allt mellan himmel och jord med bra brudar. Vi väntar till 23.59 klockslaget då det blir twilight-mys för hela slanten alltså. Grymt braa!!

14:00

Idag var det min tur att stanna hemma. Har en hosta som heter duga och vägrar att sluta. Två veckor snart utan frisknad. Men det hindrar mig inte att se Filmen med stort F inatt. J a g  s k a  s e. Hoppas ni mår bättre.

over you

Tre prov på två dagar ska jag lyckas göra. Mellan det ska jag hinna se del 1 av breaking dawn. Längtar en aning. För övrigt vill jag, som alla andra, ha mer lov ja tack. Men vi väntar tålmodigt till jullovet, fem veckor, cirka trettioåtta dagar, det klarar vi.

söndag

Trots en hemsk kyla som dragit in över Motala, Sverige så har jag överlevt helgen rätt så bra. Idag har jag en plugg hög (som alltid) som väntar på mig, lite är gjort, mycket kvar. Haha jag vet, jag ska sluta vara så överdriven men hälften är i alla fall sanning. Blickar in mig på tisdag och hoppas dagarna går extra fort nu. Det var allt för mig just nu. Puss

live like it's no tomorrow

Igår; skolan. Hem. Snabbt stan besök. Buss hem till Elinpelin med Josefin. Lagade mat med ett härligt brudgäng. Åt kladdkaka med blågrädde. Spelade spel. Skrattade, mycket. Så gårkvällen tackar och bugar jag för tjejer. Den gjorde ni bra.
Idag; Vaknade för tidigt. Gick till körskolan. Var där för länge. Kom hem, åt.
Sen; Sådant som märks. Ha en bra dag

thursday.

förövrigt kan ni ju lyssna på denna man. känna lyckan, typ. Michael Bublé.
Tackar Gudarna för sluta-tidigt-dagar finns. Dock tackar jag de Inte imorgon då vi har en för jävla sluta-sent-dag, men det är väl sådant man får sota för. Allt kan ju inte bli som man vill. Nej nu ska jag sluta vara en sådan pessimist och ta tag i allt jag har att göra idag. Läxor, läxor, läxor. Plus lite träning och ett stan besök på det. Score.

9:e november

Hej. Har tänkt lite nu sedan jag kom hem. Jag Måste börja ta skolan på allvar och inte skjuta upp allt. Och att börja nu är inte världens smartaste, I know. Men man gör det bästa av situationen, right? Jag ska liksom förtjäna att sitta vid datorn t.ex och inte ta datorn framför plugget. Det blir mitt mål. Puss

bäbis fyller hela sex år idag!!

Tjena. Har fått ett antal med läxor igen, så klart. Jag är seg med att göra de också, så klart. Men de hinns någon annan dag, någon annan tidpunkt. Annars har jag och Ellie varit och tränat ikväll, duktigt duktigt, ett boxpass blev det! Nu har jag precis ätit och är proppmätt, så klart. Puss

Snabbt skulle det vara och snabbt blev det

Slänger in ett litet inlägg. Snabbt ska det va.
Sovmorgon. Skolan. Sluta tidigt. Sprang till klippningen. Sprang hem, pluggade. Skulle ha pluggat, gjorde aldrig det. Så nu sitter jag här med inget gjort. Ska försöka fixa det och sedan dra och träna! See ya.

Europe Music Awards 11'

EMA stod på schemat och EMA blev det. Innan det hann jag fira en liten tuss som egentligen fyller på tisdag men det var idag alla hade tid, det tackar vi söndagen för. Nu ska jag sova. Goodnight homies.

lalala

God morgon. Dricker te och kollade precis på ett program om Paris. Mycket fint, mycket fint. Idag har en förkylning och onda öron påbörjat. Självklart att allt ska komma samtidigt. Ikväll ska jag i alla fall kolla på EMA på mtv som jag säkert inte är ensam om, fint.

haven't met you yet

(hoppas inte ni dödar mig för bilden nu för ni är söta!!..men jag saknar faktiskt er! + andra förra classmates)
Nu har även det kära viruset kommit till mig. Fast jag tog det lugnt igår, film - och idoltittande, kortspel och lite småprat så vann febern ändå. Ska inte klaga mer även fast jag vill. Så jag avslutar min lördag själv med någon film och tänker & blir avundsjuk på alla som är friska och bara kör All In. Men sådant händer hela tiden så jag ska ju inte klaga.

i'll be with youu

Hello dudes. Vaknade tidigt idag också. Dumma tandläkaren som väckte mig & Elin. Men jag funkar rätt så bra ändå. Ska fixa till mig och sedan ta mig till Edith, vi hörs! Puss

Elsas Värld

Kollade några hundra sekunder på Elsas Värld serien innan jag gav upp. Av ren besvikelse var den riktigt dålig, hade faktiskt sett fram emot denna och trodde att den skulle vara bra. Men nej, kan verkligen garantera böckerna framför serien, helt klart!!

3 November 2011

Jag erkänner. Kvällen blev rätt bra trots det-finns-inga-kläder-utbrottet. Fick skjuts hem vid kvart i tre kanske, och somnade nästan direkt. Idag vaknade jag för tidigt och är trött. Ska städa iordning mitt rum sedan fixa till mig och sedan möta en efterlängtad prick. Träna ska jag också lyckas hinna med. Bra dag.

Ingenjävlating

Den här staden har så många minus om ni frågar mig. Just idag också, gaah blir galen!! Har Ingenting att ha på mig tills ikväll. Och ingen Ingenting fanns det på stan. S u c k.

Vänner är en av de finaste skapelserna, det vet ni va?

(vet att kvalitén suuuuger, men kan tyvärr inte göra något åt det just nu!)
Tillman-häng bestod dagen av idag. Det var skönt att få träffa min fina vän efter en lång tid. Vi gav oss på utmaningen att göra/skapa/baka macarons, det gick som det gick, mer säger jag inte. Förövrigt tänkte jag sätta mig ner och skapa årets första jul-lista @ spotify då några av våra kära artister redan släppt julalbumet, det låter ju.....bra? Jaja, julen kommer vara här på nolltid som alla annat! :)

RSS 2.0