snyggisar





Ja, vi alla väntar tålmodigt på denna omtalade filmen. Snart så är den här, yeey! Tills dess får man fördröja tiden med annat, tex kolla på någon annan film eller ja något annat helt enkelt. Annars så gör jag själv inte för mycket just idag, men jag tar dagarna som de kommer så vem vet, snart kanske det är jag som är ute och far!

everything happens for a reason

Tjosan kompisar! Detta lov kommer nog bli ett segt lov, har slappat för mycket, varje dag rättare sagt. Å andra sidan är det bara så skööönt. Fast nu i veckan så har jag lite saker planerade, det är ju bra? :)


i'll wait for you

Hej, hej och återigen heej! Nu var ju höst/novemberlovet här, kalla det vad ni vill, skönt är det iallafall! Att ha en hel vecka med fritid och sovmorgonar. Lite läxor ska jag fixa klart också, brabra. Nu ikväll har det bara varit en skön slappkväll, sådant som också är bra.

A little joke, en sådan här tråkig tisdag

Då var vi här igen och engelska prov #2 likaså. 154 oregelbundna verb var det ja. Sådana man egentligen kan, så det ska nog gå bra! Att det snart är lov är nog ingen nyhet men ack så skönt. Så vi biter ihop denna vecka och försöker att inte klaga alltför mycket, deal? Bra.

they couldn't believe that I didn't know

Hej era små vänner! Skolan rullar på som vanligt och läxorna lika så, rätt självklart faktiskt. Imorgon är det prov i engelska för alla ettor i två timmar, kanske dags att börja läsa på lite engelska då. Tjingeling!


good, good life

Då var vi här igen, söndag. Söndagar brukar vara ganska så lugna om ni frågar mig, idag så svarar jag; orolig & stressig söndag, att ha tappat bort sin plånbok och ha en hög med läxor är inte att skryta med. Annars har helgen varit rätt så fin. Grattar även John Mayer som fyller år idag, tackar även för hans musik!

trodde du visste bättre

Shit asså.
Det här börjar bli en vana. Inte bra inte. Inte för att jag har tänkt att bli någon storbloggare eller så.. men ändå, bara kul att skriva om precis vad man vill utan att någon egentligen får klaga. Eller får, får man väl, men varför göra det när man kan struna i att bara kolla blöggen? Ja för att en del har ett tråkigt liv och måste klanka ner på andra. Jaja, ha det bra mina vänner, ni är ju så tysta så jag klagar verkligen inte på er! :)

bara för att

Ja, bara för att det är så jävla tråkigt att plugga utan varken inspiration eller motivation. Det är NÄSTAN så att det inte går, man får verkligen tvinga sig ur en massa idéer. Det går bajsdåligt. Har suttit men denna svenska uppgift sedan fyra och jag är fortfarande inte klar. Hade kunnat skriva denna på en halvtimma om jag hade det ovanstående, men icke sa nicke. Och EFTER det här väntar ju Historia och Naturkunskap, varförvarförvarför ska jag skjuta upp med allt till det sista? Jag tjänar verkligen inte på det om jag nu tror det. Blä för sådana här söndagar, idag har jag en rejäl skolångest. Hejdå och hoppas ni är gladare och har mer motviation på saker och ting! :)

ta det med en nypa salt, ok?


ett inlägg var det här!

Dagens humör: Ganska så glad förutom lite damp pga min mobil. 
Dagens mående: Lite sådär halvnere, typ. Döljde det med mitt leende. 
Dagens borde: Borde ha pluggat mer än vad jag gjorde. 
Dagens frisyr: Fult som satan. badhairday.com
Dagens smink: just mascaraaa
Dagens klädsel: linne & jeans, slappt.
Dagens planer: läsa & sova.
Dagens vill ha: Killen på bilden, grr ;)
Dagens fundering: Om jag ska klippa naglarna eller ej. 
Dagens beroende: M is for music.
Dagens tråkigaste: helt klart alla läxor. 
Dagens längtan: helgen
Dagens superlängtan: min Maldivien resa som ska uppfyllas någon gång i mitt liv. 
Dagens tidning: Se&hör haha
Dagens låt: Jag vet vilken dy hon varit i - Mr. Hellström

RSS 2.0