Hurtiga brudar!

Hejhej på er! Idag har jag varit igång ganska mycket haha. Men först om gårdagen; gick först ut med Gucci, hunden Ellie är hundvakt åt och sedan gick vi hem till henne och kollade på Percy Jackson och tjatade om hur tragiskt våra liv var då vi kollade på film en... lördagskväll och hur tragiskt det är att bo i Motala. Haha.
Men idag så gick jag, Elin, Ellie och Jonna ner till varamon och solade, jag och Elin badade typ inget då det var fruktansvärt kallt i vattnet! Och nu på kvällen har jag och Elin sprungit till Råssnäs + lite in i skogen och sedan powerwalkade vi lite i skogen och sprang sedan tillbaka, det var så jävla jobbigt!! Men fyfan vad bra det känns nu! :D
Så nu är Elin inne och duschar och sedan är det min tur, vad som händer sedan är sådant som märks, ha en bra kväll, det kommer lite bilder imorgon som vi tog idag med Ellies kamera! Puss.

the sun is shining!

Godmorgon! Solen skiner ute så jag måste ut och sola på något sätt, helst vill jag till stranden så vi får väl se hur vart dagen tar mig. Uppdaterar mer sen när jag kommer hem! Puss!
sen senare kommer denna plutt som jag varit borta från alldeles för läänge!!

Titta vad söt!



Känns bra att bo i Sverige, Motala va???

Alltså ne, vad är det hör för något? Varför kunde inte Sverige ligga längre ner i Europa, närmare ekvatorn??

could you be a moviestar

Förlåt att det inte blivit någon uppdatering. Jag som var så pepp på att blogga också! Men ni borde ha förståelse att jag inte bloggade igår för jag och Elin var hos Ellie där även Jossan var och bara slappade och kollade på film. Jossan och Elin åker nämligen till Leksand/Dalaran imorgon och stannar en hel vecka där uppe, kommer sakna dem små pluttarna!! Men tiden brukar ju gå fort när man har roligt och jag och Elinpelin har planerat in en massa den kommande veckan haha. Ska försöka gottgöra er med roligare inlägg. TTYL

You can count on me 'cause I can count on you

Heejsan på er! Varför jag inte har uppdaterat något är för att jag inte har något viktigt att säga just nu och det är ju tråkigt att läsa en blogg där man inte gör något speciellt. Sitter just nu hos Elin och snart så kommer Josefin och Ellie hit. Vi ska försöka hitta på något men bor man i Motala så gör man, haha.

Don't cry because it's over, smile because it happend

HAHAHA ser ni så liten jag ser ut?

one year ago

Lite uppdatering om dagen: Kollade klart på en Thriller, Possession duschade och träffade sedan Elin som jag även är hos nu. Vi ska gå ner till hamnen och ta kort som vi gjorde förra året, ni ser nedanför hur jag menar, eller alltså det är ju inget speciellt utan bara en kul grej :).
Åh jag hade typ solbränt hår här som var guldblont och så var jag brun. Nu är jag brunett och blek bara för att solen inte vill vara där jag är.

från cdon.com

Usla mobilbilder då min kamera inte ville funka. Vet inte vad problemet är. Så dessa fyra böcker + en film beställde jag. Ska skriva om böckerna när jag läst ut de.

28 juli

Godmorgon! Vaknade runt elva av att dörren ringde på av Posten haha. Det var mina saker från cdon.com som jag beställde typ i måndags, tisdags? Väldigt snabba, inte som h&m. Ni får se sen vad jag beställt. Nu ska jag kolla på film och vänta på att Elin kommer hem. Hejdå :)
Ellies otroligt söta kattungar! Gud så söta dem ääär!!

Två små hus

Alltså som ni märker så var Ellie mest bakom kameran och de få bilder som blev på henne fick jag inte lägga upp. Vi åt glass på Två små hus, tog kort till bloggen (dock är inga av dessa bilder med här, kommer en annan dag) sedan så åt vi och fixade bloggen och till sist en sak som ni får se en annan dag, kanske imorgon haha! Nu ska jag snart gå hem och sova, puss och godnatt!!

Börjar om på nytt!

Heej igen! Ska börja om på nytt, försöka med det iallafall. Så vi får se hur det går och sedan om bloggning är min grej, just nu känns det som det så vi hoppas på något bra resultat!
Jag och Ellie har försökt tagit en massa bilder till min header och det gick som det gick men nu har jag typ bestämt mig för en, ni ser ju dem andra här nedanför. Vi hörs mer sedan, tänkte bara kika in och säga att bloggen är uppe igen! :)



RSS 2.0